Τρίτη, 28 Νοεμβρίου 2006

Πολύ ωραία η χθεσινή τελετή απονομής. Πολύ χάρηκα που η κυρία Αντωνίου σάρωσε τα βραβεία με την καταπληκτική της ταινία. Πολύ μου άρεσε που όταν πήγα στο Ολύμπιον το Σάββατο το βράδυ ήταν ο ένας πάνω στον άλλο. Πολύ. Βέβαια δεν πειράζει που δεν είδα καμία γνωστή φάτσα μέσα στον πανικό. Δεν πειράζει. Μου άρεσε πολύ η ιδέα για τα πρώτα ελληνικά blockbuster. Το Safe Sex και την Πολίτικη Κουζίνα. Συγχαρητήρια στην ΕΡΤ που βοηθάει τους νέους δημιουργούς και μας χαρίζει τόσο ωραίες ταινίες. Μπράβο και ξανά μπράβο. Μπράβο και στον κύριο Βουλγαράκη που είναι ο καλύτερος υπουργός πολιτισμού. Όλοι εδώ στο Κιλκίς τον υποστηρίζουμε και τον αγαπάμε. Όπως και η κυρία Αντωνίου φυσικά. Είμαι σίγουρος ότι τη βοήθησε πολύ. Αλλά τι καλή γυναίκα! Στο τέλος του λόγου της έστειλε και χαιρετίσματα στον Έντουαρντ και είπε να ναι καλά εκεί που βρίσκεται. Στη φυλακή δηλαδή. Μπράβο και στον κύριο Ρουσόπουλο που ήταν εκεί και χειροκρότησε όλους αυτούς τους μεγάλους καλλιτέχνες του ελληνικού κινηματόγραφου. Και πολύ καλά έκανε η κυρία Αντωνίου που παραιτήθηκε από τη σχολή κινηματόγραφου του Α.Π.Θ. γιατί δεν ήταν καθόλου καλή σχολή. Ελπίζω να ανοίξει μαζί με τον κύριο υπουργο πολιτισμού ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο εδώ στο κιλκίς και να κάνει μία πολύ καλή σχολή που να μπορεί να διδάξει. Όχι σαν και αυτή του Α.Π.Θ. Μπας και ζήσουμε πάλι τις παλιές καλές εποχές του Φίνου, της Βουγιουκλάκη και του Παπαμιχαήλ.
Η ΧΩΡΙΑΤΟΠΟΥΛΑ

21 σχόλια:

Seven Film Gallery είπε...

Πολυ ενδιαφερουσες οι αποψεις σου χωριατοπουλα και πολυ γελασαμε αλλα κυριως ανησυχησαμε για την πορεια και του ελληνικου κινηματογραφου, της σχολης και ολων των αλλων εφιαλτικων που περιγραφεις, αλλα 12 μερες που ησουν να μας πεις την ενδιαφερουσα γνωμη σου? Μηπως το χαρακτηριστικο των χωριατοπουλων του κοσμου ειναι αλλου να τρων και να πινουν κι αλλου να παν να το δινουν?

ΜΑΡΙΑ είπε...

Ειναι προφανες οτι η χωριατοπουλα εκει στο μακρινο κιλκις δεν ξερει καν ποια ειναι η Αγγελικη Αντωνίου τι εχει κανει και κυριως ποσες δυσκολιες φυσικες και...τεχνητες ξεπερασε για την ολοκληρωση του ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΩΝΙΑ.

panayotiski είπε...

Όσες δυσκολίες κι αν αντιμετώπισε η κυρία Αντωνίου, τώρα μπορεί να επαναπαυθεί στις δάφνες της: 9 κρατικά βραβεία και συνολικά κέρδη απ' αυτά 135 χιλιάδες ευρώ! Μεγάλο αριστούργημα πρέπει νά 'ναι η συγκεκριμένη ταινία...
Όσο για την παραίτηση από το Τμήμα Κινηματογράφου, δεν το γνωρίζω το θέμα, αν είναι έτσι πάντως, μαγκιά της, γιατί όλοι κάνουν αμάν για μια θεσούλα.

Jo είπε...

Αγαπητη χωριατοπούλα,

σε ικετεύω πες μου ότι το κείμενο σου ήταν ειρωνικό...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή Μαρία, ποσώς μ' ενδιαφέρουν οι δυσκολίες των καλλιτεχνών (εντώς και εκτός εισαγωγικών) - αυτό μας έλειπε! Το αποτέλεσμα είναι εκείνο που κρίνεται.

Αγγελικούλα Ζάχαρη

Αγγελος είπε...

...Αυτο το post και οι απαντησεις ορισμενων τυπων ειναι η εμπρακτη αποδειξη πως η ελλαδα ειναι και θα παραμεινει μια κωλοχωρα του κερατα, οπου οι μισοι θα ειναι σκυλαδες και οι αλλοι μισοι κριτικοι (δισκων,ταινιων,ζωών).. Και αυτο γιατι οποιος θελει να κανει κατι σοβαρο (βλ. Αντωνίου)πρεπει να βγαινει στο εξωτερικο και να γραφει στα @..δια του τους μισους που θα λενε την αποψαρα τους και τους αλλους μισους που θα πετανε γαρυφαλλα... Βραστε στο ζουμι σας, βλακες.

Ανώνυμος είπε...

Άγγελε, μάλλον εσύ είσαι αυτό που κράζεις. Αν η κ. Αντωνίου έχει κάνει "κάτι το σοβαρό" θα σου πω μόλις δω την ταινία. Μέχρι στιγμής μόνο χαζομάρες έχει κάνει.

Αγγελικούλα Μέλι

CANDYGIRL είπε...

Ναι, νομίζω πως όλοι αυτοί οι άνθρωποι του σινεμά έχουν ένα κάποιο ύφος. Και βάζω εκεί τελεία γιατί πέρα από αυτό δεν έχουν άλλο τίποτα. Και αυτό φαίνεται πια σε όλους. Εκπαιδεύτηκαν οι απλοί άνθρωποι τόσα χρόνια, και τίποτα δεν μπορεί να τους ξεγελάσει.
Αγαπώ το Φεστιβάλ δεν σημαίνει απαραίτητα, αγαπώ να βρίσκομαι με τους ανθρώπους του κινηματογράφου, και αν ανήκω σε αυτούς, δεν σημαίνει αγαπώ να συνευρίσκομαι με τους συναδέλφους μου. Γιατί οι περισσότεροι είναι ταγάρια .Δεν έχουν φάτσες,εγώ τουλάχιστον τις ξεχνάω όσες φορές και αν τις δω μπροστά μου,όσες φορές και αν φωτογραφηθούν. Ξεχνάω τις φάτσες που δεν έχουν όραμα και βλέμμα. Θυμάμαι τα φεστιβάλ από τις ταινίες και τα άτομα αυτά από τα έργα που (δεν) κάνουν.
Οι κυρίαρχοι τρόποι συμπεριφοράς και η επικοινωνία μεταξύ ανθρώπων που έχουν κοινά ενδιαφέροντα και προβληματισμούς στην καλύτερη των περιπτώσεων καθορίζονται από τους κανόνες των δημόσιων σχέσεων. Γνωρίζεις, δε γνωρίζεις κάποιον δεν παίζει κανένα ρόλο. Η ουσία υποβαθμίζεται από αυτό που φαίνεται. Η σκέψη παραπλανάται από τις φλύαρες πληροφορίες που δεχόμαστε. Μισώ τις δημόσιες σχέσεις, την διαφήμιση και την προώθηση του εαυτού μου σαν να είναι προϊόν. Αποφεύγω να παρευρίσκομαι σε πάρτυ,happenings και κοινωνικά γεγονότα που κοπελίτσες βρίσκουν την ευκαιρία να φορέσουν τα καλά και τα ακριβά τους για να βρωμίσουν τους χώρους με την κενή τους παρουσία. Ανίερα πλάσματα χωρίς στυλ,οι περισσότεροι και αυτό φαίνεται από τον ελληνικό κινηματογράφο,όχι τόσο τον νέο αλλά τον παλιό. Και δεν αναφέρομαι στους θεατές, εννοείται.
Λατρεύω στις ταινίες την φωτογραφία, την μουσική, το στιλ και το γερό σενάριο. Λατρεύω αυτά δηλαδή που κάνεις ή μάλλον ελάχιστοι δικοί μας έχουν στις ταινίες τους. Έτσι αγαπώ εγώ το φεστιβάλ και την πόλη που το αγκαλιάζει κάθε χρόνο
Όλα τα άλλα μου είναι αδιάφορα γιατί είναι ανειλικρινή,χωρίς στυλ. Εμένα μου βγάζει πέρα από την βλαχιά και ένα υπερχείλισμα εμετικής υποτέλειας.


Φαινομενικά ο σκοπός επετεύχθη, οι αριθμοί αυξήθηκαν, κόσμος έτρεξε εδώ κι εκεί ταξίδεψε σε πολλές διαφορετικές ταινίες, οι πολιτικοί καταξιώθηκαν, οι χορηγοί ικανοποιήθηκαν, οι δημοσιογράφοι δούλεψαν και γέμισαν σελίδες εφημερίδων. Ξενοδοχεία εστιατόρια, καφέ-μπαρ, σιντάδικα, βιβλιοπωλεία, αίθουσες τέχνης και άλλα μαγαζιά της Θεσσαλονίκης επίσης γέμισαν.
Κι όπως λέει και ο Δικός σας Ντίνος Χριστιανόπουλος που τόσο πολύ ταιριάζει εδώ:

"τα χέρια βρώμικα / τα πόδια βρώμικα / τα μάτια καθαρά"

neutrino είπε...

Epi 355 meres exoume ws proteraiotita ti ftinia, to koutsobolio kai ti mizeria (mas to exoun epivallei-to exoume epilexei, o kathenas as krinei gia ton eayto tou...)
Gia 10 meroules, saytin tin poli, exoume tin tyxi na mas prosferetai i dynatotita na valoume ws proteraiotita kati pou agapame -tis tainies. Polles tainies, nees protaseis, festivaliki atmosfaira, atoma pou agapane to cinema. Fysika k anorganwsia, fysika kai oi tainies (isws kai oi perissoteres) na min itan oi pio kainotomes, sigoura yprixan xilia myria arnitika. Anti na boume sti diadikasia na doume kai na sxoliasaoume katarxin TAINIES katheste kai sizitate giati o enas forage gyalia kai o allos mpere kai na krazete (kata to elliniko ethimo pou kratei apo arxaiotatwn xronwn) gia tainies pou DEN EXETE DEI (esy me tin eykolia tis anwnymias, eilikrina dn ntrepesai ligo na petas tis malakies sou kai meta na les sfyrizontas adiafora oti dn exeis dei kan tin tainia? mizeria g tin mizeria? eleos pia!!).
Kala lene telika pws to synafi mas twn 'cinefilwn' kai twn 'cinekritwn-cinekritikwn' einai dyskoilio.
Ainte na katanalwsete kamia eikona - einai to kalytero giatriko kai ti mizeria..

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη βρε neutrino, που με την δυσκολία (ή δυσκοιλιότητα κατά τα λεγόμενά σου) της επωνυμίας μας έβαλες στη θέση μας! Το φασίζον βρισίδι σου (περί μαλακίας και τα συναφή) κράτα το για το σπιτάκι σου. Μιλάω για πράγματα που ξέρω (αν πρόσεξες δίχως να με απασχολούν τα ενδυματολογικά προβλήματα του τόπου σου), σε αντίθεση με σένα που μας γέμισες ελληναρίζουσα (και δη θεσσαλονικίζουσα) αοριστολογία. Συγκεκριμένα, έτυχε να δω ΟΛΕΣ τις προηγούμενες ταινίες της εν λόγω... σκηνοθέτιδας. Το ότι δεν είδα ακόμη τη συγκεκριμένη, όπως τόνισα, δεν νομίζω να μου αφαιρεί το δικαίωμα να εκφέρω γνώμη.

Δεν ξέρω τι κάνεις τις 355 μέρες του χρόνου, ούτε και μ' ενδιαφέρει - προσωπικά έχω μπει 60 φορές σε κιν/φική αίθουσα - αλλά πάψε να κρίνεις με τα στεγανά της πόλης σου - και εξ ιδίων - τα αλλότρια.

Δεν ανήκω σε κανένα συνάφι, αλλά τα "σοκολατάκια" για το πρόβλημά σου τα πουλάνε σε φαρμακεία.

Αγγελος είπε...

Aγγελικούλα Ζαχαρη,Μελι η ο,τι αλλο θες, αντε να γραψεις καμια κριτικη μπας και ξελαμπικαρει λιγο το μυαλό σου...Ειδες καμια κριτικη απο μερους μου για την ταινια; Ειδες να γραφω αναλυσεις επι αναλυσεων για το σεναριο και το μονταρισμα της ταινιας; Ασχετα απ το αν μου αρεσε η δεν μου αρεσε, σαν μια σοβαρη προσπαθεια οφειλω να την σεβαστω, οπως και καθε αλλη σοβαρη προσπαθεια.Αγγελικουλα, εγω δεν δηλωνω την κριση μου γιατι οπως εχει αποδειχτει τελικα, κριτικες γραφει οποιος δεν δημιουργει. Και εγω δημιουργω. Καλες κριτικες.

Ανώνυμος είπε...

Άγγελε "δημιουργέ" ξέρεις άραγε πού απευθύνεσαι; Η απάντησή μου στο σχόλιό σου κολλούσε στο "βλάκες". Μάλλον είχα δίκιο! :)

Αγγελικούλα Θανατηφόρα

Αγγελος είπε...

Oταν μασας τα λογια σου και δεν εχεις ουτε καν το θαρρος της γνωμης σου, προφανως δεν καταλαβα τι λες και φυσικα δεν ξερω ποιος εισαι και για να ειμαι ειλικρινης δεν με ενδιαφερει.Τωρα αν το μικρο μυαλουδακι σου το αναγει αυτο σε βλακεια, οκ ειμαι βλακας. Τουλαχιστον ειμαι ενας βλακας που ξερω τι μου γινεται. Ενας βλακας που εκτιμω ανθρωπους και καλλιτεχνικα εργα. Ενας βλακας που αν και βλακας, κανω πεντε βηματα μπροστα. Εσυ, μιας και εισαι εξυπνος, αναπαυσου. Αραξε στον θρονο σου και κρινε τους παντες, και ας μην εχεις την παραμικρη ιδεα για το πως εγινε αυτο που κρινεις.Ειρωνευσου με οσο θες.Ειναι πολυ ευκολο και πολυ πιασαρικο, θα πεισεις πολυ κοσμο ετσι να μπει στο κοπαδι σου. Και σιγουρα, αν απαντησεις, παλι θα με ειρωνευτεις γιατι αυτο ξερεις να κανεις,αυτο ΣΟΥ ΕΜΑΘΑΝ να κανεις. Το οτι δημιοργω δεν το εθεσα ουτε προς συζητηση ουτε προς αμφισβητηση για να το βαλεις σε εισαγωγικα.Δεν με εχεις γνωρισει καν για να το κρινεις. Αντε τωρα στην σχολη σου να βελαξεις με τους φιλους σου.
Υ.Γ. Το βλακες δεν αναφεροταν σε σενα, αλλα τελικα η μεθοδος της μυγας-μυγιασματος, αποδιδει.

Ανώνυμος είπε...

Άγγελε, εργασία για το σπίτι:
Ξαναδιάβασε το ντελίριό σου και προσπάθησε να βρεις τα σημεία στα οποία αυτά που γράφεις ανταποκρίνονται σε κάτι που έγραψα. Απλά επισημαίνω:

α. "Oταν μασας τα λογια σου και δεν εχεις ουτε καν το θαρρος της γνωμης σου"
Αυτό από πού προκύπτει;

β. Τα περί βλακείας, αυτοπροβολής και αυτογνωσίας του τύπου "ξερω τι μου γινεται" τα αφήνω ασχολίαστα. Ένα είναι βέβαιο - ότι το ατού σου δεν είναι το χιούμορ.

γ. Τα "εισαγωγικά" μπήκαν επειδή χρησιμοποίησα δική σου λέξη. Δεν είχα πρόθεση ούτε να το συζητήσω ούτε να σε αμφισβητήσω - ΜΟΥ ΕΜΑΘΑΝ (κι αυτό δικιά σου ορολογία είναι και το γράφω απλά με κεφαλαία, όπως εσύ, επειδή ούτε τα σημεία στίξεως φαίνεται να είναι το στοιχείο σου) να εκφέρω γνώμη μόνο για πράγματα και πρόσωπα που ξέρω.

δ. Το μάθημα της Λογικής εγώ δεν το πέρασα με σκονάκι, αλλά "ως βλάκας που αν και βλάκας κάνει πέντε βήματα μπροστά", θα το έχεις καταλάβει.

ε. "Δεν με εχεις γνωρισει καν για να το κρινεις". Συμφωνώ απολύτως. Δες και πιο πάνω και πες μου αν έκρινα κάποιον που δεν ξέρω. Σε αντίθεση με σένα.

στ. Λυπάμαι, αλλά δεν συνηθίζω να βελάζω. Για να εκφραστώ και να επικοινωνήσω προτιμώ να μιλάω και να γράφω.



Αγγελική Λεπτολόγα

Αγγελος είπε...

Λοιπον, επειδη εχω και σοβαροτερα πραγματα να κανω, δεν προκειται να πεσω στην Λουπα σου, θα σου πω μερικα πραγματα, οσο πιο καλοπροαιρετα μπορω, αν θες αξιολογισε τα και μετα γραψε και πες ο,τι θες.

-Οταν εχεις κατι σοβαρο να πεις,για μενα το στηριζεις και με την ταυτοτητα σου. Και επειδη θελω να πιστευω πως κανουμε σοβαρη συζητηση, εδω μεσα εχω δωσει την ταυτοτητα μου. Προσπαθω να μιλαω οσο πιο ολοκληρωμενα μπορω, το οτι δεν βαζω τονους οφειλεται σε προβλημα του πληκτρολογιου μου τα σημεια στιξης τα χουν παιξει, και να τεκμηριωνω ο,τι λεω.
΄Άγγελε, μάλλον εσύ είσαι αυτό που κράζεις΄
Εγω, τι επρεπε να καταλαβω, ας πουμε;Ειπα τοσα πραγματα απο πανω και, με την λογικη, διαλεξα ενα απ αυτα και σου απαντησα. Το οτι αλλο εννοουσες, τι συνεπαγεται; Βλακεια; Βλακεια, δεν γαμιεται, κανεις δεν ειναι τελειος.

-Για τα εισαγωγικα, κανενα σχολιο.Ένα είναι βέβαιο - ότι το ατού σου δεν είναι το χιούμορ.

-Αν δεις την λογικη (οπως και πολλα αλλα) σαν μαθημα, το χεις χασει το παιχνιδι,κατα την αποψη μου.

Αυτο που με πειραζει ειναι το ποιο ειναι το προβλημα με το οτι μια ελληνιδα σκηνοθετης, εκανε μια πολυ καλη ταινια και για Χ λογους (αν θες πες τους μας), υποκειμενικους και ιδιοτελεις λεω εγω, της επιτειθενται επειδη σε ενα πολυ μετριο φεστιβαλ καταφερε να ξεχωρισει και να παρει τοσα βραβεια.Σας φαινεται παραλογο;Η ταινια δεν αξιζε;Και εσυ Αγγελική Λεπτολογα, την ταινια την εχεις καταδικασει προτου καν την δεις. Δεν εχω δει παλιοτερες της ταινιες.Μπορει οντως να μην ηταν τοσο αξιολογες.Ο λογος της επιθεσης σου προς εμενα ποιος ηταν; Το οτι καταδικασα την ελληνικη ΜΙΚΡΟΤΗΤΑ και μιζερια; Το οτι ειμαστε τοσο μικροαστοι που τελικα αποτελουμε τροχοπεδη σε οποιαδηποτε σοβαρη καλλιτεχνικη προσπαθεια εκφρασης; Μπορει να κανω λαθος, αλλα σε κατατασσω στην γενικη κατηγορια ΄σινεφιλ΄(αν και διαφωνω με τον ορο). Μου φαινεται απιστευτα περιεργο που ενας ανθρωπος σινεφιλ, που εχει δει πεντε ταινιες και ξερει πεντε πταγματα, λεει πως δεν την ενδιαφερει το πως γυριστικε μια ταινια και αυτο που κρινει ειναι απλα και μονο το αποτελεσμα.

Και ενα τελευταιο, που μακαρι να ειναι ασχετο με αυτην την κουβεντα αλλα δεν νομιζω. Για το ποστ που εκανα σε θεμα για τις ουρες στο Φεστιβαλ και ο κ. Τελλος το εβγαλε μπροστα στο blog.Μπαινω μεσα στο καταστημα να επιστρεψω μια ταινια και δουλευει ενα παιδι που ειναι απ την σχολη Κινηματογραφου και εχει 2 φιλους του μαζι. Με το που χτυπα το barcode και βγηκε το επιθετο μου, ακολουθει: ΄Εσυ εισαι ο Κραλλης;΄. Αυτο ηταν. Μιας και μιλησες Αγγελικουλα για ντελιρια, αρχιζει ενα ντελιριο, ΄ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΔΑ εχεις να φας κραξιμο, εχεις να φας βρισιδι, μπορει να σου απαντησω...΄. Αρχισε να μου φωναζει και να παραληρει επειδη αποτυπωσα μια πραγματικοτητα. Προφανως το κειμενο δεν το ειχε διαβασει αλλα ειχε απλα φτασει στα αυτια του απο στομα σε στομα οπως μαρτυρα και η φρασεις του ΄Η μονη κοινωνικη ομαδα οπου αναφερεσαι ειναι τα παιδια της σχολης΄,΄Ειπες βλαμμενα τα παιδια της σχολης Κινηματογραφου΄...Δεν ειπα ποτε κατι τετοιο.Η μαλλον, αν κατι τετοιο καταλαβατε:
α) Μαθετε να διαβαζετε
β) Δεν προκειται να αλλαξει ποτε τιποτα, δυστυχως.

Δεν ειναι δυνατον, μεσα σε ενα κειμενο, γενικολογο, να βλεπετε και να απασχολει μονο ΄τα της φαρας σας΄ που λεει και ο λαος; Αμφισβητειτε το οτι σε καθε κοινωνικο χωρο υπαρχουν βλαμμενοι; Η σχολη κινηματογραφου ειναι ενας κοινωνικος χωρος; Εκει αναφερομαι.Στα βλαμμενα ΑΠΟ την σχολη κινηματογραφου. Προφανως και δεν ειναι ολα τα παιδια βλαμμενα. Απλα σαν Αγγελος, απο μια σχολη οπου σου ΄μαθαινουν΄ τον κινηματογραφο αν λειτουργουσε σωστα, περιμενω πρωτα απο αυτους να εχουν απαλλαχτε απο dress codes και τα λοιπα. Περιμενω απο ανθρωπους που οπως ειπε και ο φιλος Γιωργος (δυστυχως δεν ξερω το επιθετο σου για να σου ανταποδοσω τον χαιρετισμο) παιρνουν μια αρκετα καλη κινηματογραφικη παιδεια να ειναι το παραδειγμα, το σημειο αναφορας. Δυστυχως αυτο δεν συμβαινει και αυτη η συμπεριφορα ειναι η αποδειξη. Και κατα την γνωμη μου, καλα εκανε η Κα Αντωνιου και εφυγε απ την σχολη. Γιατι; Γιατι, στα πλαισια αυτου του γαμημενου πανεπιστημιου τιποτα δεν μπορει να λειτουργεισει σωστα. Γιατι, οπως το τμημα Χημειας δεν βγαζει χημικους, οπως το Μαθηματικο τμημα δεν βγαζει μαθηματικους, ετσι και το τμημα Κινηματογραφου δεν βγαζει Χ. Οπου Χ βαλτε ο,τι θελετε, σκηνογραφος, οπερατερ, σκηνοθετης.... εκτος απο κριτικος κινηματογραφου. Οσο υπαρχει ο βραχνας των κονδυλιων, η μιζερια του ελληνικου δημοσιου, τιποτα δεν μπορει να παει μπροστα εκ των πραγματων. Οποιος θελει να κανει κατι παραπερα, οπως και σε ολες τις αλλες σχολες, πρεπει να ψαχτει μονος του.

Υ.Γ. θα ηθελα να ζητησω συγγνωμη σε οσους απεδωσα χαρακτηρισμους που πιστευουν πως δεν τους αξιζαν.

(οσο πιο) Φιλικα (μπορω).

maria είπε...

thn tainia den thn eida,oute kai tis prohgoumenes ths kurias antwniou,kai oute 8a asxolh8w me thn a8lia logomaxia pou 3espase. Ena exw na pw. den exoun shmasia oi duskolies enos dhmiourgou? shmasia exei mono to apotelesma?!?!?!! fovamai na dianoh8w kan,ti epipolaios an8rwpos mporei na eisai gia na to les. Oso gia ta greeklish mou,o upologisths autos exei provlhma me tous ellhnikous xarakthres. Oi 8eoi na me fulousan apo to stoma sou diaforetika...

basik είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Μαρία και Άγγελε που έχεις δώσει την ταυτότητά σου (δεν τη είδα, κι ούτε με ενδιαφέρει, αλλά αφού το λες έτσι θα είναι - σιγά τώρα μην ψάχνουμε ταυτότητες και μπρελόκ με φακούς στην εικονική πραγματικότητα και κάτι έγινε - και ούτε κατάλαβα τι σημαίνει για ΣΕΝΑ λογική. Με κατηγορείς πως έχω καταδικάσει την ταινία πριν τη δω. Αλήθεια; Σε ποιο σημεία το έκανα; Εκεί που ανέφερα πως θα εκφέρω γνώμη ΑΦΟΥ τη δω; Αλλά εγώ έχω χάσει το παιχνίδι του πετάει ο γάιδαρος; πετάει! Πριν δώσεις αλλού δίνει συμβουλές για σωστή ανάγνωση, εφάρμοσέ τις εσύ), δηλαδή εσείς πηγαίνετε σινεμά, παρατηρείτε έναν πίνακα, διαβάζετε ένα βιβλίο, ακούτε έναν δίσκο ή παρακολουθείτε μια συναυλία γνωρίζοντας τα προβλήματα που είχε ο κάθε δημιουργός τη στιγμή που εκπονούσε το καλλιτέχνημά του; Κι το αποτέλεσμα αλλάζει, κερδίζει ή χάνει δηλαδή πόντους ανάλογα με τον βαθμό δυσκολίας; Μακριά από μένα τέτοια μπακαλοτέφτερα. Κρύωνε λέει η κ. Αντωνίου στα γυρίσματα. Κι εμείς συγκινηθήκαμε. Μαντάμ, τι νόμιζες πώς θα έχει το χειμώνα στα ορεινά; Θερμοκρασίες Καραϊβικής; Είμαστε σοβαροί; Ούτε η ίδια δεν θα ήθελε τέτοια συμπόνοια!

Ε, λοιπόν, όσο κι αν με κατηγορείς για επιπολαιότητα, Μαρία, σκέψου πώς κρίνεις εσύ τα ανώνυμα έργα και πριν ενημερωθείς για τα προβλήματα που κρύβει το εκάστοτε επώνυμο (έργο)! Αν έχεις περάσει την εφηβεία δεν υπάρχει σωτηρία!

Αγγελικούλα Ρεαλίστρια

Μαρία Seven Film Gallery είπε...

Απολαμβάνω τη συζήτηση, αλλά για παν ενδεχόμενο ξεκαθαρίζω ότι έως τώρα δεν έχω εκφέρει γνώμη, και πρόκειται για απλή συνωνυμία με κάθε μαρία ή maria, κλπ.

Ανώνυμος είπε...

Μα και βέβαια Μαρία μου δεν θα ήσουν ΕΣΥ η μαρία, maria, κ.λπ. (Σου κλείνω πονηρά το μάτι και αποχωρώ για να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου).

Αγγελική Δουλευταρού

Ανώνυμος είπε...

Γιατι ρε παιδια?Ρε άγγελε, ρε μαρία είστε γραφικοί. Και είστε και μικρά παιδιά! Τι να πω? Και σιγά που έχετε τέτοιο νταλκά με το σινεμά! Σιγά! Και η Αντωνίου παιδάκια μου είναι ατάλαντη. Πως να το κάνουμε τώρα? Πρέπει να πούμε ότι η ταινία της ήταν καλή? Το σενάριο ήταν παιδικό. Τέλοσπάντων, ανεβάστε λίγο τα κριτήρία σας γιατί είστε άστα να πάνε !