Day 8
Παρασκευη 9 Νοεμβρίου 2012
photo by Tellos Filis |
Στούντιο ηχογραφήσεων Μπερμπεριάν του Πίτερ
Στρίκλαντ
ΠΑΥΛΟΣ
ΖΑΝΝΑΣ: Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012 -
17:30
1976:
το στούντιο ήχου «Μπερμπεριάν» είναι ένα από τα πιο άθλια στούντιο μιξάζ στην
Ιταλία. Μόνο οι πιο ελεεινές ταινίες τρόμου καταφεύγουν εκεί για την
επεξεργασία του ήχου τους. Ο Γκίλντροϊ, ένας αφελής, εσωστρεφής ηχολήπτης από
την Αγγλία, αναλαμβάνει τη μίξη του ήχου για την νέα ταινία του μετρ των
ταινιών τρόμου, Σαντίνι. Βρίσκεται ξαφνικά από τον αθώο κόσμο των ντοκιμαντέρ
τοπικής κλίμακας, σ’ ένα ξένο περιβάλλον που βασίζεται στην εκμετάλλευση,
παγιδευμένος σ’ έναν εχθρικό κόσμο πικρόχολων ηθοποιών, εκκεντρικών τεχνικών
και πολύπλοκης γραφειοκρατίας. Όσο περισσότερο χρόνο περνά μιξάροντας κραυγές
και ανατριχιαστικούς ήχους από λαχανικά που κατακρεουργούνται με μπαλτά, τόσο
πιο έντονη νοσταλγία νιώθει για το στούντιο στον κήπο του σπιτιού του, στη
γενέτειρά του. Τα γράμματα της μητέρας του εναλλάσσονται ανάμεσα στα τετριμμένα
κουτσομπολιά και σε μια δυσοίωνη υστερία, που αντανακλά σταδιακά τη μαύρη
μαγεία της ταινίας του Σαντίνι. Καθώς ο χρόνος και η πραγματικότητα
μετατοπίζονται, ο Γκίλντροϊ βυθίζεται σε μια δίνη ηχητικού και προσωπικού
χάους, κι αναγκάζεται να αντιμετωπίσει τους δαίμονές του για να μείνει όρθιος σ’
έναν κόσμο όπου δεσπόζει η εκμετάλλευση, εντός κι εκτός κάδρου.
Δεν είμαι χίπστερ του Ντέστιν
Ντάνιελ Κρέτον
OΛYMΠION: Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012 - 18:00
Ο Μπρουκ Χάιντ είναι ένας ταλαντούχος indie
μουσικός που προσπαθεί να κάνει καριέρα στο Σαν Ντιέγκο, όπου έχει και μερικούς
πιστούς θαυμαστές. Οργισμένος με τον κόσμο, με ελαφριά κατάθλιψη και
μπλοκαρισμένος δημιουργικά, ο Μπρουκ φαίνεται να είναι ο παροιμιώδης
προβληματικός και νάρκισσος καλλιτέχνης που αδιαφορεί για τους γύρω του. Όταν ο
πατέρας του και οι τρεις αδελφές του τον επισκέπτονται για να σκορπίσουν τις
στάχτες της νεκρής μητέρας τους στον ωκεανό, το ότι βρίσκεται με την οικογένειά
του ξεκλειδώνει και απελευθερώνει βαθύτερα συναισθήματα που κρύβονται πίσω από
τη συμπεριφορά του – οι συναισθηματικές εκδηλώσεις που προκύπτουν δεν είναι
κατακλυσμικές, αλλά ήπιες και αυθεντικές. Μια ειλικρινής, στοχαστική ταινία για
την οικογένεια και τους αδιάρρηκτους δεσμούς της, καθώς και για τις αλλαγές
στις ζωές μας και που μας κάνουν αυτούς που είμαστε.
Πίσω από τους λόφους του Cristian
Mungiu
ΣTAYPOΣ
TOPNEΣ: Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου
2012 - 20:15
Η
Βοϊκίτσα και η Αλίνα μεγάλωσαν μαζί σε ορφανοτροφείο και στάθηκαν η μία στην
άλλη, από την πρώτη δημοτικού, σαν να ήταν οικογένεια. Στα 19 της, η Αλίνα
αποφασίζει να πάει να δουλέψει στη Γερμανία. Η Βοϊκίτσα βρίσκει καταφύγιο σ’
ένα ορθόδοξο μοναστήρι και γίνεται καλόγρια. Εκεί, δεν βρίσκει μόνο το Θεό,
αλλά και την οικογένεια που δεν είχε ποτέ. Η Αλίνα επιστρέφει από τη Γερμανία
και παλεύει να ξαναβάλει τη Βοϊκίτσα στη ζωή της. Εκείνη ζητά την άδεια να
φύγει για λίγο από τη μονή, προκειμένου να βοηθήσει τη φίλη της, αλλά η
απάντηση του παπά δεν αφήνει περιθώρια: όταν διαλέξεις το δρόμο του Θεού, δεν
υπάρχει επιστροφή. Η Βοϊκίτσα δεν είναι έτοιμη να εγκαταλείψει τη γαλήνη που
έχει βρει, ενώ η Αλίνα δεν μπορεί να χωνέψει αυτήν της την απόφαση: τι απέγινε
το κορίτσι που ήξερε παλιά; Η Αλίνα ξεκινά να παλεύει με όλες της τις δυνάμεις
για να φέρει και πάλι τη Βοϊκίτσα κοντά της, αλλά ο Θεός είναι ο πιο δύσκολος
αντίζηλος, και σύντομα οι άνθρωποι της μονής αρχίζουν να υποψιάζονται πως κάτι
διαβολικό υπάρχει πίσω από τη δύναμη που παρακινεί την Αλίνα.
Το πρόσωπο της ομίχλης του Σεργκέι
Λοζνίτσα
ΦPINTA
ΛIAΠΠA: Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012 -
22:45
Δυτικά
σύνορα της Σοβιετικής Ένωσης, 1942: η περιοχή βρίσκεται υπό γερμανική κατοχή
και οι ντόπιοι παρτιζάνοι αντιστέκονται σθεναρά. Ένα τρένο εκτροχιάζεται σε
μικρή απόσταση από το χωριό όπου ο Σουσένια, εργάτης στο σιδηρόδρομο, ζει με
την οικογένειά του. Ο αθώος Σουσένια συλλαμβάνεται μαζί με μια ομάδα σαμποτέρ,
ωστόσο ο Γερμανός αξιωματικός αποφασίζει να μην τον κρεμάσει μαζί μ’ εκείνους,
αλλά να τον αφήσει ελεύθερο. Οι φήμες για την προδοσία του Σουσένια ταξιδεύουν
γρήγορα, κι οι αντάρτες Μπούροφ και Βότικ καταφθάνουν για να πάρουν εκδίκηση.
Καθώς οδηγούν το θύμα τους μέσα από το δάσος, πέφτουν σε ενέδρα. Τότε ο
Σουσένια θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον τραυματισμένο εχθρό του. Στα βάθη ενός
αρχαίου δάσους, εκεί όπου δεν υπάρχουν ούτε φίλοι ούτε εχθροί, κι όπου το όριο
ανάμεσα στην προδοσία και τον ηρωισμό εξαφανίζεται, ο Σουσένια αναγκάζεται να
κάνει μια ηθική επιλογή κάτω από ανήθικες συνθήκες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου